Verhuur

Imposant

Amsterdamse school, Stadionbuurt, monumentaal: dat is de Willem de Zwijgerkerk. Een schitterende locatie in Amsterdam Zuid, geschikt voor zowel grote als kleinere evenementen. U kunt bij ons terecht met groepen van 3 tot 250 personen.

Voor sociaal maatschappelijke evenementen hanteren wij een aangepast tarief.

Optreden, samenkomen of vergaderen in de Willem de Zwijgerkerk

Contactgegevens beheerder

Silva Yarbug: beheer@willemdezwijgerkerk.nl

telefoon: 0657187847

aanwezig op maandag, dinsdag en donderdag

Maandag t/m zaterdag | 09:00 – 24:00
Zondag | 13:00 – 24:00

Het is niet verrassend dat de Willem de Zwijgerkerk een geliefde locatie is voor uiteenlopende evenementen zoals concerten, opnamesessies, workshops, repetities, voorstellingen, recepties, vergaderingen, kerkdiensten en presentaties. De monumentale Willem de Zwijgerkerk heeft sfeer en klasse.

Faciliteiten

De faciliteiten in het kerkgebouw zijn vanzelfsprekend uitgebreid. De Willem de Zwijgerkerk is voorzien van verwarming, verlichting, keuken (koffie, thee, fornuis en koeling), PA geluidsinstallatie met mixer en microfoons, podium, WiFi, scherm, beamer, toiletgroepen, kist- en kerkorgel en een Yamaha vleugel. De akoestiek kan worden aangepast met behulp van gordijnen die langs alle muren zijn geplaatst. Er zijn minimaal 150 comfortabele stoelen beschikbaar naast een aantal kerkbanken en een voorraad klapstoelen. Naast de kerkzaal is het ook mogelijk om één van de kleinere zalen te huren. Het gebouw is (deels) rolstoeltoegankelijk.

Bereikbaarheid

Wij zijn per OV goed bereikbaar. Tram 24, buslijn 15 of metro 50 en 51 hebben een halte op dat op enkele minuten loopafstand is gelegen van de Willem de Zwijgerkerk. Uw auto kunt u parkeren in de buurt of in de parkeergarage Stadionplein Zuid of Olympisch stadion.

Ruimtes

Kerkzaal – 250 personen

Glaszaal – 40 personen

Bovenzaal – 16 personen

"Een indrukwekkend gebouw met een fijne sfeer. We werden hartelijk ontvangen en de muziek klonk prachtig."

Een greep uit onze huurders:

Muziekschool Amsterdam, Amsterdams Studenten Orkest, Basisclub, KCOV Excelsior, Gemeente Amsterdam, woningcorporaties, bewonersverenigingen, Punto Cubano, Zing grootkoor, Alphons Diepenbrock  Orkest, OCCII en meer.